تبلیغات اینترنتیclose

tehran-attorney.com

سیستم های ارتباط با مشتری       پورتال دانشجویان ، دانشگاه جامع علمی و کاربردی

 این پرتال مربوط به دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی ، خصوصا مرکز علوم و فنون علامه طبرسی ، مرکز رعد ، و دانشگاه صنعت هوانوردی  می باشد.   

برای اتصال به سایت دانشگاه علامه طبرسی  روی لینک زیر کلیک کنید

 

 

 

از سمت چپ موضوعات درسی یا عناوین اساتید را انتخاب نمایید

 

 

 

  موسسه تجارت الکترونیک بانو سیستم
تخصصی ترین مرکز آموزش کامپیوتر در شهرک اکباتان و شهرک غرب 
تجربه برگزاری دوره های مختلف جهت موسسات و آموزشگاها مانند  هواپیمایی کیش ایر - قشم ایر - بانک پاسارگاد - شرکت مهندسی مهر - فناوران و دانشگاههای صنعت هوانوردی - دانشگاه رعد و ..... 
ارسال کارشناسان متخصص بانو جهت رفع عیب سیستم در منزل و محل کار شما و اعزام دستگاه به مرکز در صورت نیاز به شکل رایگان
 
 

 

   شما هم آسیاتکی شوید اینترنت پرسرعت آسیا تک نمایندگی بانو سیستم  عاملیت فروش مهدی رجبی

 

 

 

 تخصصی ترین مرکز آموزش علوم رایانه در شهرک اکباتان و شهرک غرب :

1- هر دوره صرفا در 4 جلسه برگزار می گردد

2- هزینه هر دوره فقط 250 هزار تومان است

3- ساعات کلاس توافقی و با هماهنگی دانشجو صورت می گیرد

4- محل برگزاری کلاس موسسه آرشا در اکباتان و یا در منزل دانشجو صورت می گیرد .(هزینه تغییری نمی کند)

5- فیلم کلیه جلسات کلاس در قالب فلش به دانشجو داده می شود  ( به شکل مالتی مدیا فیلم جلسات ضبط می شود )

لیست دوره های خصوصی و نیمه خصوصی  :

دوره تخصصی و پیشرفته Microsoft Excell  Advanced  

دوره تخصصی و پیشرفته Microsoft Access Advanced

دوره تخصصی و پیشرفته Microsoft Word Advanced

دوره تخصصی و پیشرفته Microsoft Powerpoint  Advanced

دوره تخصصی و پیشرفته  طراحی وب سایت و مدیریت محتوای سایت بدون داشتن دانش برنامه نویسی با WordPress

دوره تخصصی و پیشرفته  مبانی کامپیوتر و اینترنت 

جهت هماهنگی و ثبت نام : 44663332-44672742 - 09124837829

=========================================================== 

مشتری مداری مهارتی است که موجب می شود مشتری بالقوه شما تبدیل به مشتری دائم شود. زمانی که بتوانید مشتری را در کوتاه ترین مدت به بهترین نحو به هدف خود برسانید این مهارت را کسب کرده اید. به این ترتیب مشتری مدت زمان بیشتری را با شما در ارتباط خواهد بود و رضایت وی از خدمات و محصولات شما موجب می شود تا به خوبی از محصولات یا خدمات جدید استقبال کنند.

مهارت های مشتری مداری

مشتری مداری



برچسب ها: ,
لينك ثابت |
مدیر سایت
سه شنبه 25 شهريور 1393
بازدید : 942

نمرات پایانی درس مدیریت ارتباط با مشتری استاد مهندس آل آقا در سامانه سجاد اعلام گردید



برچسب ها: ,
لينك ثابت |
مدیر سایت
شنبه 22 شهريور 1393
بازدید : 994

دوستان خوبم در این بخش می توانید جزوات درس مدیریت ارتباط با مشتری استاد مهندس آل آقا را دانلود نمایید

این جزوات در چند بخش تهیه شده است

جزوه CRM و اقیانوس آبی که خود استاد تهیه و در اختیار بنده قرار داده اند

جزوه کلاسی که توسط خود بنده نت برداری شده است

این جزوه به شکل دست نویس و با فرمت پی دی اف تهیه شده است

برای دانلود به ادامه بروید

ضمنا عناوین مطالبی که در آزمون پایان ترم خواهد آمد به شرح زیر است :

تعریف مشتری و CRM - تئوری های CRM - انواع CRM - ابعاد CRM  ساختار دپارتمان CRM  کارت امتیاز KPI

مدل DMAIC - عوامل موفقیت CRM- نقشه راه CRM  - اقیانوس آبی - استراتژی CRM - چرخه حیات CRM - وفاداری و رضایتمندی مشتری - انواع وفاداری  - فاز بعدی وفاداری -

 



برچسب ها: ,
لينك ثابت |
مدیر سایت
شنبه 8 شهريور 1393
بازدید : 1679

دوستان در این بخش می توانید جزوات و فایلهای درس مدیریت ارتباط با مشتری CRM  را که  توسط استاد مهندس آل آقا ندریس می شود را دانلود نمایید

 



برچسب ها: ,
لينك ثابت |
مدیر سایت
سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 890

در این پست می توانید جزوات مربوط  درس مدیریت ارتباط با مشتری CRM  را که توسط استاد مهندس آل آقا تهیه شده است را دانلود نمایید

این فایلها در دو قالب فایل PDF , Power Point  تهیه شده است

فایل پی دی اف مربوط به CRM  بوده و فایل Powerpoint  مربوط به جزوه اقیانوس آبی می باشد .

برای دانلود به ادامه بروید

 

 



برچسب ها: ,
لينك ثابت |
مدیر سایت
شنبه 4 مرداد 1393
بازدید : 955

دوستان خوبم در این بخش کتاب استراتژی اقیانوس آبی که توسط استاد مهندس آل آقا جهت  مطالعه درس مدیریت ارتباط با مشتری CRM توصیه شده است را برای دانلود قرار داده ام . 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید . ضمنا نظرات و پیشنهادات فراموش نشود . 

 



برچسب ها: ,
لينك ثابت |
مدیر سایت
جمعه 3 مرداد 1393
بازدید : 1118
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد